26 Temmuz 2008 Cumartesi

Malzemeci Süreyya

Daha önce İstanbulda'ki Liverpool maçında Gerrard'ı teselli ederken çekilen fotoğraf eşliğinde emektar Süreyya abiden bahsetmiştim. Hele anılarını anlatırken tüm sempatikliğiyle, gülüşüyle yerlere yatırmıştı. Süreyya abiyi futbolcu zanneden ona sürekli laf atıp, sen konuşma bıyıklı diyen taraftarların varlığını da bilmemiz bizi bizden almıştı.
Bir zamanlar yeşilçamda çalışan ardından yolu Beşiktaş'a düşen ve takımın en eskisi, hani Beşiktaş'ın bayrak adamı yok diyoduk ya baktığımızda kulüpteki en eski, en çok emek veren insan.
Bu kez de kampta yeni futbolculara eski Yeşilçam hatıralarını anlatıp kırıp geçirmiş;

Cüneyt Arkın, Behçet Nacar ve Yıldıray Çınar gibi ünlü sanatçılarla yaşadıklarını anlatan Soner, "Rejisör bana film setinde dayak yedikten sonra banyodaki küvetin içine düşeceğimi söyledi. Ben de söyleneni yaptım. Kafam suyun içinde 2 dakika durdum. Nefes alamıyordum. Ne gelen var, ne giden. Boğuluyordum, beni baygın çıkardılar. Kısaca ölümden döndüm ve kendimi daha sonra Beşiktaş'ta buldum."

1 yorum:

st dedi ki...

Kulüpteki Beşiktaşlı sıfatını sonuna kadar hakeden yegane adam.