4 Şubat 2009 Çarşamba

Ernst ve Baki Mercimek Benzetmesi

Gün geçmiyor ki Beşiktaşlı eski-yeni yöneticilerden birisi gudik açıklamalar yapmasın,
eski futbol şube sorumlusu, çok şükür gitti dediğimiz, saçma salak açıklamalarıyla hatırladığımız Celal Kolot vermiş veriştirmiş efendim. Bu paraya olur mu, Schalke'ye loto çıktı ve alınan Ernst Baki Mercimek'in Alman olanıdır, umarım kariyeri o şekilde olmaz tadında anlaşılması güç açıklamalarıyla eski formunu koruduğunu kanıtlamış.
Bu açıklamaları bu yönetimin belki de tek isabetli transferinin ardından yapması, şimdiye dek alınan onlarca çapsız futbolcuya dair tek kelam etmemesi ise göz yaşartan cinsten.
Baki'ye de haksızlık sözkonusu, çoğu zaman eleştirilse de fitil etse de taraftar hep tribüne çağırdı, belki de tek destek olan taraftardı ki o da Forza'nın organizasyonu için 1903 ytl bağış yapıp bu sevginin boşa olmadığını kanıtlamıştı. Kapasitesi falan tartışılır ama profesyonelliğine, kişiliğine bakıldığında ilk sırada gelir Baki, kuşkusuz...

Ernst konusunda diğer bir bomba Murat Akbaş'ın haberinde gizli; Ernst gelmeden danıştığı kişiler içinde Münch’ün “Gözünü kapa, düşünmeden ilk uçağa atlayıp git. Ama sakın İbrahim Üzülmez ile aynı odada kalma! Ben kaldım, futbolu unuttum. Orta yapamaz hale geldim, bu konuda tecrübem var” diyerek espri yaptığını da söylemiş ki bence gönlünden geçeni söylemiş güzel varlık Markus Munch, onu da analım, güzel ortaları, Nouma'nın alnının ortasına yaptığı servisleriyle ve adamlığıyla, az oynasa da unutulmazlar içindedir, taraftarın İbrahim'i gördükçe sokaklarda, kahvelerde sıkça andığı isimlerdendir.

Ernst'in yıllardır Giunti-Tayfur ikilisinden beri dolduramadığımız boşluğa ilaç olması muhtemel lakin Cisse ile ikili oynarlarsa ikisi için de daha verimli olur kanaatindeyim. Böyle bir durumda da yabancı kontenjanı mevzusu olabilir. Maça göre tek ön libero Ernst, yerine göre de Cisse ile oynatılması iyi olur. Yoksa bu kadar hücumcu ve mücadele etmeyen ileri hatın arkasını doldurmak yine mümkün olmayabilir.

Aşağıda bir de Kartal'ın Almanları diye tablo bulmak mümkün, bu vesileyle de Oliver Schaefer, Hengen ve sözde panzer Sixten Veit gibilerini hızla es geçip şapka adam Aumann, tarzıyla ve performansıyla hastası olduğumuz Stefan Kuntz ve Münch'ü sevgiyle analım. Kuntz ve Münch'ün tribünlerde çok sevilip aynı şekilde tezahurat edilmesi malum bakalım Ernst de adının kısalığıyla bu olaya yakın görünüyo. mavi gözlü dev fabien ernst de olabilir aslında:)

KARTAL’IN ALMANLAR’I

Futbolcu Sezon Maç Gol
Raimond Aumann 1994-96 33 -
Stefan Kuntz 1995-96 30 9
Olivier Schaefer 1999-00 28 -
Thomas Hengen 1999-00 6 -
Markus Münch 1999-01 60 6
Sixten Veit 2001-02 3 -

5 yorum:

voodoo girl dedi ki...

tipinden benzetmiştir o dangalak.

ferdinand dedi ki...

yüksek ihtimalle öyle vudu kardeş:)
canımızı sıkmayalım, bu adamları böyle kabul edelim artık...

Şairler Parkı dedi ki...

Mevcut medyadan beter herif.

Ege

Kartal Bafiler dedi ki...

Fabian'ı antalya maçında özellikle stadda takip ettim,akıllı ve bize ilaç olacak,3 sene o bölgede sorun yaşamayız .

hacitokankoli dedi ki...

fabian ernst asıl R.E.M.den michael stripe a benziyor. maçı izlerken her an mikrafonu eline alıp thats me in the corner diye şarkıya giricekmiş gibi hissettim :)