22 Eylül 2008 Pazartesi

Kör Tuğrul - Zeki Demirkubuz

Siyah-beyaz rengin en büyük özelliği de odur; Dünyanın en büyük tezatlığıdır.

Bugün baktığım zaman inanın Beşiktaş dışında bir sürü şey artık bana ülkede boş gelmeye başladı. Çünkü insan biraz da böyle. İnsanın yüksek bulduğu, değer verdiği, akıldışı bile olsa bir şeyler olmalı. Öbür türlü hayatı yaşarken zorlanmaya başlıyoruz.

Kimse bana "Beşiktaşlı ol" demedi, Isparta'da öyle bir gelenek de yoktur zaten. Herkes ya Fenerliydi ya Galatasaraylı. Ben, o resimden o futbolculardan, özellikle de Kör Tuğrul'dan, Kör Tuğrul'un o tipsizliğinden etkilendim. Bazı insanların içinde doğal olarak var bu demek ki: Ben hayatta da güzelleri, yakışıklıları merak etmedim hiç. Bugün filmlerimde de bu var, hep daha karanlık şeyleri merak ettim.
Zeki Demirkubuz

4 yorum:

Şairler Parkı dedi ki...

Zeki abi ne söylerse söylesin, çok içten dile getirdiği için daha bir kıymetli oluyor. " Feyyaz şimdi ne yapıyordur? " u bizlerle paylaşması, neden Beşiktaş'lı olduğuna dair sorulan sorulara her seferinde güzel örneklerle yanıt vermesi, Şairler'de siyah-beyaz çekmesi... Her şeyi güzel bu adamın, filmleri nasıl güzel olmasın?!

Ege

Adsız dedi ki...

Zeki Demirkubuz Beşiktaş ile ilgili bir film yapıcaktı.Ne oldu acaba o proje.Çok heyecanlandırmıştı beni.Umarım bu fikir hayata geçiriliyodur ve yakında tamamlanır.

ferdinand dedi ki...

@Baggio bildiğim kadarıyla o projeden vazgeçti Zeki başkan. Yeni projesinin adı Kıskanmak. Çekimleri Kasım'da başlayacakmış. "çirkinliğin güzellikten intikamı" diye tanımlamış filmi Zeki abi. Yine insan doğasına mercek tutan film 40'lı yıllarda geçecekmiş. hayırlısı bakalım...

yürü güneşe dedi ki...

* Masumiyette, Bekir'in Yusuf'a hikayesini anlattığı sahne kopartır resmen...