20 Kasım 2013 Çarşamba

The Kings of Summer

Kontrol 1...2...3...


Uzun süren suskunluk akabinde(şifo mehmet her konuşmasında söyler hep söylemek isterim bu sözcüğü) suskunluğa son veren film bu olsun.

The Kings of Summer varlığından çok da haberdar olmadığımız kendine has tarzı, havası, rengi olan filmlerden.
Bazı mecralarda ergen filmi falan diye lafı geçmiş ki bu filme ergen filmi diyen anında taş olur, çok da iyi olur taam mı?

Into the Wild seven kitle bunu da sever, kuşak çatışması fonunda, özgürlük, hafiften aşk ve hınzırlık sosuyla genç arkadaşları buluşşturan olmuş bir film bu.

Her filmde kim oynuyo diye illa isim arayanlar hayal kırıklığına uğrayabilir. Bab rolündeki abi şahane, genç arkadaşlar keza başarılı, güzellik objesi kızımız biraz bitch rolünde lakin sırf Biaggio adlı fenomen kardeşimiz için izlenebilir ve muazzam görüntü yönetmenliği ki beni tavlayan kısmı bu görüntüler oldu.
Ve tabi ki görüntüler, sıcak renkleri kadar, abartmadan yerinde kullanılan güzel müzikleri filmi tamamlayan unsur olarak kayıtlara geçsin.

Herkeşlere selam olsun, güzel günler...

6 yorum:

Fatih Alper dedi ki...

Bir an hiç dönmeyeceksin sandım. Hoşgeldin

ferdinand dedi ki...

:) Hoşbuldum dostum baggio sana ayrıca selamlar olsun, blog mu kaldı ulan diyebilirsin ama özlemişiz herhalde.

Sethplay dedi ki...

Gözümüz yoldaydı, hoşgeldiniz.

ferdinand dedi ki...

@Sethplay eyvallah hocam sağolasın, hörmetler:)

efe dedi ki...

blog sürsün, durmasın. :)

yürü güneşe dedi ki...

blog mu kaldi demiyoruz, sait faik'in dediği gibi "yazmasaydım çıldıracaktım" diyoruz. buralarda olmak hep iyi geliyor bünyeye.