3 Ağustos 2011 Çarşamba

eskici geldiii


Gün geçtikçe eskiye özlem daha bir artıyo sanki, hele bu tarz fotoğraflara denk gelince ulan ne acayipmiş diyosun. İlk kez gördüm ve gördüğüm en eski kapalı-tribün fotoğraflarından. Pankartlar da enteresan Heybeli, Kınalı Ada falan. Kafalarda fötr şapkalar, kapalıda sette oturma şekli falan ama o zamanlar da farklı değil beklediğimden güzel herşey:)

2 yorum:

fahimbey dedi ki...

böyle eskiye can kurban müdür, sene kaç acaba?

ferdinand dedi ki...

vallahi çok baktım bulamadım hocam, merak içindeyim bir bilen varsa aydınlatsa pek hoş olacak.