8 Aralık 2009 Salı

Soul Kitchen - Bir Fatih Akın Filmi



Fatih Akın'ın Venedik'te Jüri Özel Ödülü kopardığı son filmi 'Soul Kitchen' fragmanı sağda solda dolaşırken koymamak olmaz.
İlk filmlerine yakın bir filme benziyor müzikleri, karakterleri ve komedi anlayışıyla olsun.
Oyuncu kadrosu artık kemikleşmiş üstdüzey Alman ve yarı Alman-yarı Türk oyuncuların yanında arada Türkiye'den de mutlaka serpiştirdiği oyunculardan kurulu filmler ve müzik seçiminde de Shantel ile birlikte yürüdükleri hoppala zıppala seçimlerle yine izletecekdir kendini. Duvara Karşı, Temmuz'da falan can'dır ama ben en çok daha düşük bütçeli daha samimi filmi olan "Kısa ve Acısız" filmini daha çok severim. keza senaryosunu yazdığı Kebab Connection da aynen...


Soul Kitchen filmi, 1 Ocak 2010 itibariyle Aşka Ruhunu Kat adıyla gösterimde olcak bir aksilik olmazsa.
Oyuncu kadrosundaki Moritz Bleibtreu, Adam Bousdoukos, Birol Ünel ve misafir oyuncu olaraktan Uğur Yücel isimleri adeta gel-gel yapıyor, gitmezsek döverler...

Soul Kitchen - Fragman

2 yorum:

stalker dedi ki...

ben de kısa ve acısız'ı diğerlerinden ayrı bi yere koyarım. soul kitchen'ı ise izlemedim henüz.

SirEvo dedi ki...

Kebab Connection'ı ben de sevdiydim baya.
Bu arada vizyon tarihinin Yahşi Batı'yla aynı gün olması biraz kötü olmuş...