19 Kasım 2009 Perşembe

Kimliğimiz; Beşiktaşlılığımız

Yıldırım Demirören virüsü iliklerimize kadar işlemişken, kendisi Aziz Yıldırımcılık oynamaya devam edip hamlelerine yenilerini ekliyor.
Belki de stad içinde küfür etmeyen ender kişiler olan tribün liderlerine verilen cezaların ardından, şimdi de Fener maçı öncesi herkese kimlik kontrolü yapılacakmış.
Eğer seçimlerde seçilirse buna kapalının yıkılması, localar ve bir çok yeni adım da eklenecektir.
Burda tribünün artık şapkayı önüne koyup düşünmesi şart, değerler elden gideli çok oldu ses etmediler ama tribün de bitmek üzere.
Yıldırım Demirören seçimlerde dirsek temasındaydı, İnönünün kalbini sahiplerine vericem diyerek desteğini aldı, seçildi, otobüsler-biletlerle gönülleri hoş tuttu. Tribünler haddinden fazla dayandı ve sonunda infilak etti neredeyse. Bu canavarı biz bu hale getirdik ne yazıkki...
İşte kimlik tartışmaları için arkadaşların açıklaması ve maç öncesi dağıtılacak gerçek! kimlikler


* * *
Biz, Büyük Beşiktaş Taraftarıyız.
Kimliğimiz budur.

Her birimize kimlik sorulacağı ilanı yapılarak potansiyel suçlu muamelesine maruz kıldığınız bizler bu ülkenin insanlarıyız, halkız, Beşiktaşlıyız.

Bizleri tanımıyor değilsiniz;

İsçiyiz, issiziz, öğrenciyiz, öğretmeniz, şairiz, memuruz, tezgahtariz, yazariz, çizeriz. Bildiğin işportacıyız, çiftçiyiz... Köydeki çoban, denizdeki balıkçı, yoldaki şoförüz. Kadın-erkek, kimimiz yaşlı kimimiz genciz… Yeni doğmuş bir bebek, sokakta kovaladığın çocuğuz. Ezcümle, halkız, Beşiktaşlıyız.

Biz, Büyük Beşiktaş Taraftarıyız.

1 yorum:

Baggio dedi ki...

Suçluyu hep halkta arıyolar zaten.Tamam tribün olaylarını taraftarlar çıkarıyor.Peki olayları bu noktaya getirenler kim?Tek suçlu taraftarlar mı?Hayır,en büyük suçlular ilk önce başkan ve yöneticiler.Basına çıkıp birbirlerine laf sokarak çoluk çocuk kavgası şeklinde başlatıyolar herşeyi,sporcular da etkileniyor bundan.Karşılaşmalar özellikle derbiler günler önce başta basının haber adı altında kışkırtmaları ile başlıyor.o ona böyle dedi x kişi y takımına fark atarız dedi falan.Halbuki bu olaylardan kan çıkıyor,insanlar ölüyor.Artık yapmayın başkanlar,yöneticiler biraz susun,sözde basın kaos basını,şiddetten karmaşadan beslenenler artık susun,abartmayın maçları,bunun bir spor müsabakası olduğunu hatırlatın.Ama nerde almış bi kokuşmuşluk,çürümüşlük gidiyor.Az önce okudum şimdi de Kazım Kazım twitter'ında Beşiktaş'a laf atmış(8taşı yenicez bıdı bıdı).Yarın stadımızda herifin kafasına bişey atıp yarsalar taraftar suçlu olcak.Sporcu diye geçinenler böyle yaparsa taraftar ne yapmaz.Bu ülke sporunda artık ilgimi çeken,alkışlıyacağım,takip edeceğim çok az şey kaldı.Ne saygı var ne sevgi böyle spor olucağına olmaz olsun